Sunday, September 14, 2008

cousin wedding

Chinese the 15th of August
Moon Festival is a very good date for any kind of celebration
my Cousin Brother also married on this day
WISH THEM LOVE FOREVER :-)


2 comments:

kennyfui said...

刚刚开我的部落格时,一看到那些你放上去的相,我在想,不知你是否是按错我网址放错了,嘻,你的相和我的都一样,连字没多没少也一样,嘻,改次你不用那么晒自己时间,反正来上我网的都会看你网的啦。你放几张就好啦。。。。GRACE:“好心帮你还多KIKIKATKAT,还有改次?睬你都傻!!!!唉呀,大姑奶,我只是不想麻烦你太多啦,。

~ gR@ce ~ said...

next time i will not upload things to ur blog anymore..u really alot of KIKIKATKAT...hahahaha